double bass

Post links, share files, discuss breaks. All things breaks.

Moderators: PEPCORE, SweetPeaPod, BreakforceOne, JohnMerrik

Breakcore Member
User avatar
Posts: 82
Joined: Wed Feb 20, 2008 12:00 am
Location: http://www.musicv2.com/junglist/havokndisorder

Postby Havok » Sat Mar 29, 2008 1:35 am

thanks sooo much man. I LOVE the sound of double bass pedals!! been lookin for samples for ages!!!

Heres a link that should stay up (at least for a while!)

http://www.mediafire.com/?m2c6mymxzjy

[HVK]

Maximum Pwnrdrive
User avatar
Posts: 361
Joined: Fri Nov 16, 2007 12:00 am
Location: Kansas, USA

Postby xTxRxAxVxIxSx » Sat Mar 29, 2008 2:12 am

Yeah, thanks for re-upping this. Some good stuff in this pack, people. Grab it!

Normal moderator and owner
User avatar
Posts: 2320
Joined: Sat Mar 31, 2007 12:00 am
Average track rating:
4.7/5 out of 6 votes

Postby PEPCORE » Sat Mar 29, 2008 10:13 pm

Yeah its good stuff, but find it hard to edit.

Maximum Pwnrdrive
User avatar
Posts: 361
Joined: Fri Nov 16, 2007 12:00 am
Location: Kansas, USA

Postby xTxRxAxVxIxSx » Sun Mar 30, 2008 9:28 am

Yeah, lots of triplets and such. Could definitely bit a bit awkward to edit. I haven't even got the chance to look at them yet. I just listened to them all in WMP when I downloaded it the pack, haha.

Three Poster
User avatar
Posts: 3
Joined: Wed Apr 02, 2008 12:00 am

Postby J-izzle » Wed Apr 02, 2008 5:38 pm

double bass is the shit, too bad i cant seem to use triplets in any song

n3wb
User avatar
Posts: 18
Joined: Tue Apr 08, 2008 12:00 am

Postby champa b » Wed Apr 23, 2008 12:31 pm

cheers for this, :twisted:

n3wb
User avatar
Posts: 15
Joined: Tue Apr 22, 2008 12:00 am
Location: Any place

Postby 20zerobpm » Fri Apr 25, 2008 8:04 am

thank you man!! thx for upping, upping, re-upping, and again upping at another host!

you guys rock, this site causes a lot of progress in our musical productions..

again, thank you thank you

Supah No0b
User avatar
Posts: 6
Joined: Mon Nov 12, 2007 12:00 am

Postby Scott » Mon Apr 28, 2008 5:26 pm

nice one

Supah No0b
User avatar
Posts: 4
Joined: Tue Mar 17, 2009 12:00 am

Postby pakitos » Thu Mar 19, 2009 5:21 pm

COOOLLL :!:

Pwncore Member
Posts: 165
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:00 am
Location: Brookfield IL U.S.A

Postby Sir.Vixx » Thu Mar 19, 2009 6:03 pm

link does not work @ all :(

pixel mod
Posts: 959
Joined: Tue May 15, 2007 12:00 am
Location: Georgia

Postby rtificial » Sat Mar 21, 2009 4:33 am

I'll have to see where this is on my HD and upload it again.

Previous

Return to Breaks

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests