look
Moderators: PEPCORE, SweetPeaPod, BreakforceOne, JohnMerrik
35 posts
• Page 2 of 3 • 1, 2, 3
- the_machine

-
hahaha dit is droog! ik heb peter plas een keertje (twee jaar geleden ofzo) bij mij thuis gehad in nederland. t was film festival. hij had een filmpje gemaakt. best droog. en n chick versierd, heeft ie nog een half jaar mee gehad ofzo 
"Viel von sich reden kann auch ein Mittel sein, sich zu verbergen"
- the_machine

-
haha
ja, idd. waarschijnlijk zijn domein dan. of ik poep te praten en er helemaal naast
ja, idd. waarschijnlijk zijn domein dan. of ik poep te praten en er helemaal naast
- the_machine

-
haha nou wtf, laat maar
hij was een dude uit belgie die bij mij kwam logeren. hij maakte video dingetjes en dat deed hij onder de naam: plas productions
dus toen ik dat las dacht damn dat kan geen toeval zijn. wel dus.
zowiezo raar verhaal de dude heette peter plas, woonde in reet, gelegen in de annale drie hoek (drie dorpjes met iets "anaals" in hun naam)
nu ik er zo over na denk: toeval is toch oneindig veel malen logischer in alle gevallen dat dingen met elkaar overeenkomen dan dat de overeenkomst daadwerkelijk fijtelijk ermee verbonden is... dingen komen overeen omdat ze toevallig op elkaar lijken en niet omdat ze oorzakelijk met elkaar verbonden zijn
ik weet ook niet zo goed wat je met dat laaste moet, het zat in mn hoofd
cool filmpje btw
mzzl
hij was een dude uit belgie die bij mij kwam logeren. hij maakte video dingetjes en dat deed hij onder de naam: plas productions
dus toen ik dat las dacht damn dat kan geen toeval zijn. wel dus.
zowiezo raar verhaal de dude heette peter plas, woonde in reet, gelegen in de annale drie hoek (drie dorpjes met iets "anaals" in hun naam)
nu ik er zo over na denk: toeval is toch oneindig veel malen logischer in alle gevallen dat dingen met elkaar overeenkomen dan dat de overeenkomst daadwerkelijk fijtelijk ermee verbonden is... dingen komen overeen omdat ze toevallig op elkaar lijken en niet omdat ze oorzakelijk met elkaar verbonden zijn
ik weet ook niet zo goed wat je met dat laaste moet, het zat in mn hoofd
cool filmpje btw
mzzl
- Count Ovulate

-
lol, de anale driehoek, ik wist niet dat hij zo bekend was
Reet, Aarschot en Kontich als ik mij niet vergis.
Ik ben niet van daar btw
Reet, Aarschot en Kontich als ik mij niet vergis.
Ik ben niet van daar btw
- Feutus Lapdance

-
- Average track rating: 4.0/5 out of 1 votes
phleg wrote:PEPCORE wrote:phleg wrote:vielen danke, vielen danke, van houten, stfu
Lol, the first part is German.
cos i dont know what is everybody talkin...
mommy....there's an alien in backyard!
Dude, jou should ask joure grandma to translate it. Dutch is very difrent than German.
German has more sssssss ,oesss and ousss sound efects in its words. Dutch is more Grrrrrrr RggggggKrrrr krtggggg
Feutus Lapdance wrote:phleg wrote:PEPCORE wrote:phleg wrote:vielen danke, vielen danke, van houten, stfu
Lol, the first part is German.
cos i dont know what is everybody talkin...
mommy....there's an alien in backyard!
Dude, jou should ask joure grandma to translate it. Dutch is very difrent than German.
German has more sssssss ,oesss and ousss sound efects in its words. Dutch is more Grrrrrrr RggggggKrrrr krtggggg
russian is more rrrrrrrrrrrrrrrr, rigot mortis is more gggrrrrrooooowwwwwlllll......
- the_machine

-
hahaha jeah! it's dutch. we were talking about some dude i know who is named peter pee, who lives in the anal triangle, three villages in belgium with names that have something to do with poo, really funny 
- kloakatriposa

-
35 posts
• Page 2 of 3 • 1, 2, 3